Followers

March 5, 2011

MELUR JELITA DATANG...JENG JENG!

As-salam

MELUR JELITA DATANG...JENG JENG!
haha... aku lah si jelita itu. waduh waduh perasaan jelita pulak aku ni ya. ok macam ni... menyahut seruan cik melur. aku dengan rela hati menjoin kan diri. sebeno nye aku dah letak banner melur jelita ni dari semalam lagi. tapi hari ni aku baru lah pat wat entri for segmen cik melur ni. baru lah adil kan...selama ni aku asyik join segmen bro ben je. la ni segmen cik melur pulak.

Nak join??? mudah je. tak berapa susah pun.

syarat-syarat:

1. Banner Melurjelita.com.

Letak di side bar blog anda.

2.tajuknya: MELUR JELITA DATANG...JENG JENG!
3.kalau dah buat or dah join segmen ni tinggalkan link or komen di entri MELUR JELITA
4.terbuka kepada semua blogger JELITAWANS atau MR JELITAWANS
5. Wajib letak link Melurjelita.com di bloglist anda. melur  juga akan letak link blog anda di bloglist
dia.
6. Tarikh tutup 15 mac 2011

Ada beranni??? jom join segmen cik melur ni...hhuhuhu memandangkan aku ni perasaan jelitawan so aku pun menjoinkan diri...

2 comments:

Melur Jelita said...

Salam Yna Jelita,

memang jelita pun..tak dpat dinafikan lagi..he he he

Terimakasih sudi join. nanti akak mai terjah ya..sabar naaa

yna fazlyna said...

haha...yna tak jelita pun kak..ok yna sabar menati.