Followers

March 18, 2011

Kat f.b bukan main lagi... bila jumpa tak bertegur sapa!

As-salam

Selamat malam korang. bagi pengunjung baru BLOG USANG CERITACINTAYNA terima kasih aku ucapkan sebab sudi singgah lepak2 dan baca entri blog aku yang tak seberapa ni. korang dah baca tajuk entri aku yang panjang tak berjela tu kan. huhu... macam ni,, ni yang aku alamilah. aku rase segelintir dari korang jugak alami perkara yang sama. kat f.b boleh pulak pung pang pung pang kecoh sane kecoh sini... borak sane borak sini. tup-tup bila jumpa... senyap. langsung tak terkeluar ayat dari mulut tu.

(contoh: sumber google)

Aku tak cakap orang lain sebab aku pun macam tu lah. tapi bukan dengan boyfrenz tapi dengan sepupu sepupuku... huhu. aku ni rapat ngan sepupu belah mak je. belah abah aku tak rapat coz memang tak rapat lah. kalau belah mak tu dah biasa bertepuk tampar tak kira laki or perempuan... bila berjumpa dengan sepupu belah abah. hum... senyap sunyi je lah. tak bertegur sapa. tak berbual tak mesra langsung ar...



Tapi yang aku pelik tu. dekat fb boleh pulak ber I ber YOU... ber KAU ber AKU. HAHA... kadang2 tergelak jugak aku ni. bila jumpa macam tak de mulut.. yang kecoh jadi pendiam. aku lah tu orang nya... no fon sepupu pun aku tak de... msj2 kat fb macam tak de pe. bila jumpa layu... senyap sunyi lah gamaknya... aku pun tak tau bila gaknya aku ngan sepupu-sepupu aku ni nak jadi peramah dan mesra huhu... 

8 comments:

sengat said...

hahahaaa aku pernah lalui!!! cis!!!!

GeminiGurlz said...

malu2 tp mahu.... hehehe...

yna fazlyna said...

sengat... haha. memang sengal kan. dalam fb peramah tol.

gemini... huhu. nak berbual malu..

mysara said...

haha..kdg2 mmg cm tu kn..
even ngn mmber 1 tmpt blajar pn cm tu
dlm fb kemain mesra..jmpa, tak berdetik lgsg..hehe

LiLohOnEy said...

biasala tu.

kwn ak pon pnh ckp mcmtu.

tp atleast dh berhubung jgk kn dgn mereka.

wlpn xrapat tp blh jgk bertuka cerita :)

yna fazlyna said...

MYSARA... TAHU TAK PE.. DAH JUMAP SENYAP JE LAH

LILOH... YES SETUJU. SEKURANG2 NYE DAPAT JUGAK BERKONGSI CERITA

Asha Shalina said...

hehe..biaselah tu. dah penah alami dah ^^

Mish Apple said...

haha.. betul sangat!!