Followers

March 18, 2011

10 kali baca pun tetap nangis...

As-salam

Selamat petang korang...
apa yang 10 kali baca tu ye... huhu. novel lah. kan korang tau aku ni hantu novel. aku sangat2 cinta kan dunia tulisan ni. sampai pasang cita2 untuk menjadi seorang penulis novel seperti NORHAYATI BERAHIM, AINA EMIR, ANIS AYUNI, DAMYA HANNA, tah ramai lagilah penulis novel yang aku kagumi dan aku baca karya2 novel mereka.

novel ni bukan untuk orang yang kuat berangan macam aku ni... dan semua orang pun boleh baca novel ni... em kembali pada tajuk... aku ni memang suka membaca. dan banyak dah novel yang aku baca. dan aku ulang tayang. macam novel ADAM&HAWA novel ni tah berapa kali dah aku ulang membacanya. dah lebih 5 kali. tapi aku tetap ulang dan baca lagi. seperti tak jemu pula. tapi tu lah aku... baca banyak kali pun belum tentu aku ingat. dan bila baca novel siap lah aku keluarkan tisu.

Coz air mata aku mudah gugur dan sebab tu lah aku kata 10 kali baca pun tetap menangis... aku bila baca novel,, aku akan tempatkan diri aku ni kat tempat heroinnya tu. baru lah ade feel...? tol ke ayat aku ni... ahhh forget it. yang penting dalam sesebuah novel ni kebanyakannya banyak info. macam karya novel norhayati berahim.

Novel dia tebal dan cara penulisan yang ringkas,, tapi banyak info yang di masukkan di dalam novel2 karya nya. sampai aku kagum dengan norhayati berahim ni... dia memang seorang penulis yang berbakat.

5 comments:

ijam ismail said...

ok..seyes ijam xske novel..
ngeeeeeeee
xmo3...mmg xpnh abis bce novel..kecuali mse exam SPM...hikssssssssss
=P

yna fazlyna said...

huhu.. cubalah bace sampai habis...
best lah.. love novel tau

iLa suHaiLa said...

novel bezzz!! smbil2 duk imgine citer dlm 2..snggup tahan mata drpd tido..addicted da ha..

yna fazlyna said...

kan2... novel memang best... yna pun sanggup bersengkang mata demi novel..

Asha Shalina said...

kat rumah belambak novel..dah kt hostel ni..xd masa nak baca..