Followers

February 19, 2011

makanan perlukah di ragui???

As-salam

Selamat pagi dan salam sejahtera buat pembaca sekalian. hari ni aku nak berkongsi cerita pasal makanan. bukan pasal aku makan pe,, walaupun aku ni kuat makan. tak de  koreja lah aku nak bercerita kat korang aku makan pe hari ni. ok aku nak bercerita pasal orang beri kita makanan. aku rasa korang2 mesti pernah alami apa yang aku alami ni kan. tah lah... aku ade kenal ngan sorang mamat ni.bila aku cakap aku lapar nak makan. mesti dia dengan rela hati pergi beli makanan untuk aku.

Tup2 dia col dia suh aku tunggu dekat mana2 ti dia datang bawa makanan. aku ni kalo bab makanan ni memang pantang... lagi2 makanan free lagi aku suka. kadang aku ragui kesucian makanan tu. takut dia jampi2 serapah ke. tapi bila fikir2 balik buat ape dia nak jampi. dia bukan suka kat aku pun. di selalu cakap...

" dah lah gemuk,, tak cantik.!"

Pergggg! sentap u... tapi aku tau dia memang cakap lepas. same macam aku ni,, bab topup pun same. bila aku tak de kredit nak msj ngan dia. ti dia topup kan... kalo bab topup aku tak kesah. tapi bab makan ni aku risau sikit lah. buka tak caya kat dia. aku percaya. dia mudah kesian kan aku ni...

Macam mana kita nak tahu orang tu ikhlas ke tak ye. sedang kan aku ni mudah di tipu... orang kata melalui makanan lah mudah orang nak kena kan orang.ahhh ape ni. makanan dah kat dalam perut baru aku nak ragui.. huhu. oklah korang2 sekalian. sekian saja entri aku untuk hari ini. haha..

8 comments:

... said...

as salam..
oh..begitu~
ya~ betul.wajib kita meraguinya.
makanan tu la yang menjadi zat2 dalam badan kita.


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/info-dunia-penggodamhacker.html

yna fazlyna said...

aigio.. huhu oleh kerana sangat meragui makann tu. so yna taak mkn sorang. yna kongsi ngan ank.

Nour Akmal said...

harap tak de la ape2 jadi kat makanan tu..
mgkn juga dia ikhlas..=)

jgn lupa bc doa sblm makan..=)
huhu

yna fazlyna said...

huhu tak lupa bace doa... sembuh banyak2 sebelum makan..

Nurul Afifah Addnan said...

kene la ragu..skrg ni mcm2 boleh jd.. :)

yna fazlyna said...

tah lah.. takut jugak kan. tapi yna dah semboh banyak2.

ijam ismail said...

yup btol...bce doa mkn...
heeeeee
=)

yna fazlyna said...

bace doa makan and baca selawat banyak2..huhu