Followers

January 30, 2011

Selesema melanda diriku

As-salam

Selamat pagi...ni merupakan entry pertama tuk hari ni. biase ar, bila angin rindu aku datang. aku akan tulis entry kadang2 sampai 5 entry tok 1 hari. betapa gila nya aku berblog ni... Hari ni. bangun pagi je aku dah di sajikan dengan kedinginan akibat hujan yang turun semalaman.. sejuk der!
Seb beklah badan aku penuh dengan lemak. so dapatlah aku kontrol kesejukan tu..huhu!
Tapi hari ni aku selesema lah..aku paling tak suke selesema ni, susah aku nak buat kerja. nak masak pun susah... hai nasib badan lah.
tapi aku bukan selesema


or
sekadar gambar hiasan ok...
tapi ake selesema yang ni tau... selesema manusia..haha
 Ape punca terjadinya selesema ni ek? korang tau tak? aku tak tahu ni...
tapi jom ikut aku... rahsia!

5 comments:

vyerheart said...

sabar je la yna..banyakkan rehat,makan ubat dan nanti sembuhlah tu.k.

yna fazlyna said...

huhu yna tak suke mkn ubat lah..

vyerheart said...

x suke...xpe...banyakkan rehat je...minum sup panas...mungkin cpt sembuh nanti..

cik fara said...

err , bahaya kalau selsema nihh

maldinifaridkamil said...

selsema a.k.a flu..sangat xselesa bila selsema..sgt rimas..huhu