Followers

January 20, 2011

maaflah aku lagi menderita!!!

As-salam

Apa kene mengena tajuk dengan entri yang aku nak tulis ni yer??? ok macam ni. bila dah rajin sangat men tauch up blog, jari jemari aku ni pun gatal sama nak masukkan lagu kat blog aku ni. tapi tibe2 je aku rase macam berat sangatlah. terlampau banyak sangat yang aku masukkan. bila aku masukkan video jadi tak dapat nak dengar coz due2 berbunyi. video berbunyi lagu pun berbunyi. jadi aku terpaksa menderita merindu dekat lagu tu lah.
Aku suke sangat lagu tu. tapi tak pelah. buat blog yang aku cyg sangat ni aku terpaksa berkorban apa saja.. termasuk berantam dengan org tersayanglah sangat.huhu..!!!
Hari ni aku menjelajah lah blog abg ben ni... di sebabkan die lah aku dah terjoin group facebook sahabat blog. fuhh memang mantop lor!!! aku tak tau pulak ade group tok blog ni.. memang ketinggalan zaman aku ni kan..hum! thanz sangat2 kat abg ben yang mantop tu.!
Apa yang aku dah terpesong ni??? ah!!! forget it lah!!!

No comments: