Followers

January 25, 2011

fasha??? biar betul???

As-salam

Semalam ade sowang ni msj kat shoutbox aku tu.. die tanye aku adik beradik fasha sandha ke? hah fasha sandha??? biar betik jumpe pun tak pernah. muka aku ni ade rupa die ke? jauh sekali... ade ke muka aku yang hudoh ni nak di samekan dengan muka orang hak cantik cam fasha tu..
Login 01/24/2011 11:01 AM
qin: hye..sggah n f0llow cni..amek link dri SB..mmg ade rupe fsha la..cntek
Login 01/24/2011 10:49 AM
CikBulat: jalan smbil follow.. hehehe
Login 01/24/2011 10:47 AM
yna92: ade rupa fasha ke?
Login 01/24/2011 10:06 AM
KELI OH KELI: adik beradik fasha sandha ke ni?
Cuba korang bandingkan ade ke same??? jauh sekali der..

6 comments:

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

senyuman tu agk same lah hehe

yna fazlyna said...

iye ke???
alamak..cam tak same je..

[aNaK dEsA zOnE @ pAjELi] said...

sekali pdg mcm adk beradik.. tp kalau fasha sandha pki tudung mau nampk sebijik..

jejak dari SB.. hihihi Terime kasih atas info di Comment SB...

yna fazlyna said...

ok fazlikhan..

ghostwriter said...

senyuman u nk same ar...hehehe
jgn same perangai dah erk...hahahhaa..
neway, jemput ke blog i juge.. (^_^)

yna fazlyna said...

ghost...oh tidak. perangai memang berbeza..