Followers

January 29, 2011

Bergaya dengan Pashmina Egypt

As-salam

Hai... hari ni aku nak tunjukkan sesuatu kat korang...huhu aku dapat ni dari minggu lepas. tapi hari ni baru ade kesempatan nak menayang pashmina pemberian Sarah ni. mase tu dia suh pilih dua. satu biru, and satu lagi merah. aku ni memang pencinta warna garang2 ni...terutama sekali merah!
PASMINA FROM EGYPT


(EDIT)
 BERGAYA JAP NGAN  PASHMINA


WAJAH2 SUCI TANPE EDIT DER!

huhu..lihat lah dunia...aku yang gemuk tanpa edit2...hum sekian saja pertukjukan kita hari ni...ei ape aku melalut ni. sebenarnye aku tak sangka aku geti kai pashmina! mule2 aku ingat bila aku pakai pashmina ni muke aku jadi buruk,,tapi bila tengok2 semula...adui cun pulak aku ni...huhu kembang lah pulak!

5 comments:

Lindonut said...

i <3 pashmina! :D

yna fazlyna said...

huhu...me to!
percubaan pertama kai pashmina

ada mokhtar said...

nice! =)

Yuni Aisyah said...

pandai yna pkai pasmina...x panas ke.???kan pasmina tebal...

p/s yuni singgh sini tgk yna..salam kenal...meh la singgh blog yuni lak..hehe

yna fazlyna said...

thanz yuni coz sudi singgah...huhu panas gak..tapi ni kan percubaan pertama..