Followers

January 4, 2011

nak buat cam mane ni???

as-salam



okey... pertama sekali sekarang otak aku dah jem gile. kalau belajar mati-matian pun belum tentu masuk. lagi 1 aku tak tau nak mulakan dari mana. memang dah komfem aku nak ambil spm aliran sartera. tapi problemnya sekarang. aku tak tahu aliran sastera ambik subjek apa je. dah naik bengong kepala otak aku ni mikir kannya.

ade sape-sape yang nak nolong budak bengong ni tak???
aku tau cabaran nye besar nak ambik spm persendrian ni. lagi pun aku tak pernah study for mane-mane subjek.  ade yang suh ambik ni ade yang suh ambik tu. sampai aku pun konfeus sape yang anak ambik spm niw??? tahun ni tak boleh tidak aku tetap nak ambik spm.

peduli apa aku. nak juga nak juga(menjeng betul) huhu....

p/s: sape2 yang rase diri die pandai. bagi aku tips sikit tuk jadi yang terbaik dari kalangan yang terbaik.

No comments: