Followers

December 7, 2010

i'm back...!

Hai... hola..!
lama sudah aku tak menulis di blog kesayangan aku ini. maaf lah aku bz ckit. maklumlah tengah berangan nak jadi seorang penulis novel. 12 bab dah aku siapkan. hum... sekarang masih lagi menulis. target nak siap kan sebelum tahun depan..tapi tak sempat lah. dengan tak de lattop tak de makne nye leh siap cepat.

nasib bek lah ade neybook syilah. leh lah aku menulis di kala malam menjelma. bukan tak leh menulis time siang tapi idea tak masuk lah. so waktu malam je waktu yang sesuai untuk aku. huhu... awal tahun depan aku target leh siap. tak leh lama2. aku dah tak sabar dah ni.

aku pun tak tahu lah macam mana aku boleh terjebak dengan dunia penulisan ni. tapi yang pasti aku memang gila menulis. yang pasti setahun aku punya tiga diari coz tak cukup 1 diari. aku mesti menulis. menulis dan menulis...

membaca pulak dah semestinya hobi aku sekarang ni. sambil menulis novel aku sempat bace novel. bukan nak ciplak tapi untukmenghilangkan bosan menulis. menulis aje bosan jugakkan.huhu..ok lah my love blog. ade masa aku menulis lagi ya.

yna fazlyna

No comments: