Followers

September 1, 2010

selamat menyambut hari kemerdekaan ke-53

sebelum terlambat aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekan yang ke-53. aku bangga jadi anak malaysia. yelah kan... malaysia ni tak macam negara lain. perang pun tak de...tapi aku harap tak kan ade perang atau perang saudara lah. aku takut. huhui...

bukan apa sebagai negara yang aman damai dan mengamalkan konsep 1 malaysia kite patut bertolak ansur and tak pyah lah gaduh2 ni. tak baik...

lagi 1, kes ganyang malaysia yang ngah berleluasa dekat indonesia. aku pelik lah. buat apa owang sana nak tunjuk perasaan macam tu. sedangkan berlambak orang indon yang tinggal di malaysia. sihat je.. siap di bagi makan minum, tempat tinggal.

tak sedar ke dorang ni, rakyat malaysia yang tolong dorang. bagi keje kat dorang. tak patut betul ar...!

malaysia ni aman damai je. ahaks! aku dah macam penceramah bebas lah pulak..huhu ok lah.


yna fazlyna

No comments: