Followers

May 1, 2010

kekasih yang tak di kenali

Bercinta bertahun2..berkasih bertahun2 tapi sedih. Kasih yang di semai hampir 5tahun tanpa bersua muka dan bertentang mata. ramai yang tak mahu aku teruskan hubungan ni.tapi ni biasa ar...! degil gile.yang orang tak nak buat tu lah yang aku akan buat. coz aku seorang pencinta setia. meski pun tak pernah jumpa. di hati hanya ada dia MUHAMMAD SAIFUL AMIN BIN ABDULLAH.

Dia sering meragui cinta aku padanya. dan aku pulak sering berkeras untuk cinta aku padanya. insyaallah ada jodoh pasti akan ketemu jua. masa yang akan menentukan sama ada dia untukku atau tidak.tapi aku selalu berdoa untuk bersamanya.

Esok lusa atau bile2..pasti akan jumpe.coz hanya dia insan yang aku tunggu2 selama ni. dia dapat terima aku itu dah satu bones...tapi tengok ar. bile aku dah kerja aku akan cari dia....!!!!

No comments: