Followers

April 19, 2010

aniq syatilla & zul mizan

Aniq syatilla and Zul Mizan... watak utama untuk novel aku yang masih belum siap. target aku sebelum akhir tahun ni pasti akan siap. aku kan suka menulis, dari pada aku habiskan masa dengan menulis sesuatu yang entah apa2 lebih baik aku tulis novel. Dapat juga hasilnya.
Sewaktu aku form 3 aku ada gak menulis, tapi tak lah seserius mana. juz suka2. and untuk di baca sendiri saja. tapi tibe2 dari suka2 aku terfikir untuk serius menulis. mula2 aku menulis di blogspot dulu.
Aku tak sabar untuk menantikan karya aku berada di pasaran. tapi kena tunggu. bcoz karya aku pun tak siap lagi. Banyak dugaan yang aku tempuh di saat menulis novel ni. Pertama, aku tak ada lat top yang memudahkan aku berkarya. Kedua idea aku untuk menulis hilang and yang ketiga, hari tu pendrive aku terkena virus.
Peh sengsara gila beb! habis sumua novel2 aku hilang macam tu je. Pulak tu aku tak ada buat copy pulak tu. sekarang ni aku kene cari semula idea untuk sambung menulis. tapi tak apa aku mesti teruskan menulis kerana itulah hobi aku.

No comments: