Followers

May 16, 2013

Tanpamu...


Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhentiKeranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

Lirik lagu ni... hum tiba tiba hati jadi sayu, baru perasan dalam senarai mp3 yang berlambat yna simpan dalam lattop tersimpan lagu ni. masih ada lagi kah lelaki yang akan berkata begitu, berharap begitu pada yna.

Ohhh TUHAN, besarnya impian yna. bersykurlah dengan apa yang kau ada yna. walaupun sekarang ni yna seakan terumbang ambing dengan kisah cinta yang tak berjawapan ni. adakalanya terasa die macam take care pasal yna, tapi pada satu saat tu seakan tidak.

Macam baru sekejap tadi dia call semata-mata nak tanya tak ada kredit ke? bila yna tanya 'AI RINDU KE KAT KITA?' cepat2 dia nak tamatkan perbualan. hampa hati ku, semalam bila die tiba2 call yna sedangkan kite orang tengah mesej, bila yna tanya lagi 'DAH KENAPA? RINDU KITE KE?' cepat2 dia jawab tak...

YNA FAZLYNA!!! tak payah perasaan lah, dia dah tak macam dulu yang memuja memuji merindu kau saban hari. dia bukan SYAH yang kau kenal lagi, dia dah jauh berubah. kenapa lah dengan kita ni yunk... hubungan yang terputus 4 hari tu benar benar merubah hubungan kita 90%.

HAMBAR... HUBUNGAN KITA SANGAT HAMBAR SEKARANG NI, TIADA LAGI PANGGILAN MANJA...

50% terasa sekarang ni, adakalanya awak bersama saya, adakalanya awak jauh... selagi saya mampu menebalkan muka, saya tebal. tapi jika tak mampu maafkan saya andai saye pergi dari awak yunk... impian saya tinggi, tapi tak guna jika saye sorang yang berharap...

No comments: